Top Social

Itt van az ősz, itt van újra - outfit

2016. november 13., vasárnap
Élek!

És még outfit posztot is hoztam!

Két örömhír egyszerre, haha. Nagyon élvezem a belgiumi tartózkodásomat, sőt a nagyon élvezem nem igazán fejezi ki jelenlegi érzéseimet, még az imádom szó sem. Ezért sem voltam annyira aktív a blogon, egyszerűen annyi új impulzus ért, hogy nem volt időm arra, hogy a szobában ücsörögjek és a bloggal foglalkozzam. Sajnálom, hogy elhanyagoltalak titeket, de azért youtubeon igyekeztem aktív lenni. Például nemrég tettem fel oda egy újabb vlogot, ha kíváncsiak vagytok, akkor katt


Pár hete az egyik melegebb őszi napon várakoztam arra, hogy a nap végre elkezdjen lemenni, amikor ez végre elkezdődött, azonnal odaszóltam lakótársamnak, hogy na, akkor most irány outfitet fotózni. 

Már régóta vágytam egy igazi ősziesebb fotózásra, mert egyszerűen csodálatosnak tartom ennek az évszaknak a színeit. A tökéletes helyszínt már előtte egy héttel felfedeztem: Leuven külvárosi részében a Provinciedomein park igazi kis gyöngyszemnek számít két tavával és szépen rendbetartott kis erdejével. 

Lakótársammal vidám hangulatban telt fotózásunk és mindkettőnk lelkét feltöltötte az őszies nap melegen simogató sugarai, a kacsák vidám hápogása és a madarak csicsergése a parkban. Jó érzés volt abba a nyugalomba besétálni és élvezni a természet szépségeit. 


Az outfitem egyébként nagyon egyszerű, szerintem hívhatjuk tipikus Eni-stílusnak, fekete ruhadarabok egy kis burdungival feldobva, néha a burgundit arany váltja fel, de tényleg ennyi. Szinte más színt nem is hordtam az utóbbi időben. Vagy ha mégis pár nap után azonnal visszatértem a tetőtől talpig feketébe, haha. 

Egyedül a kabátom ,,kirívó" de na, néha kell valami másik szín, ráadásul, ahogy anyukám szokta mondani: ,,Legalább végre nem csak fekete van rajtad" :) 




Kabát: Camaieu
Felső: H&M
Nadrág: Reserved
Cipő: H&M
Nyaklánc: Stradivarius
Sál: Six

És az elmaradhatatlan puszis kép, haha

Veletek mi újság van? Milyen az idő otthon? Nálunk esős, szeles és nagy ritkán napos, nagyon ritkán. De itt szinte óránként képes megváltozni az időjárás, úgyhogy a réteges öltözködés mindennek a kulcsa.

Puszillak Titeket, Eni!
Post Comment
Megjegyzés küldése