Top Social

Lipidpótló testápoló és barackmagos testradír teszt - Yves Rocher

2017. április 25., kedd
Sziasztok!

Most két olyan termékről lesz szó, amiket márciusban vettem, illetve az egyiket ajándékba kaptam az Yves Rocherban szülinapom alkalmából. A két termékről egyébként már meséltem a legutóbbi zsákmányos videómban, de itt az idő, hogy megnézzük őket közelebbről is!


A szülinapom alkalmából egy mini barackmagos növényi testradír került hozzám és úgy voltam a vásárlásnál, hogy akkor már a kapott 40%-os kupont is felhasználom, így egy rövid körbenézés után a Lipidpótló Nutrition testápoló került hozzám. Az eredeti ára szerintem olyan 3000 Ft körül mozog, de erre most nem esküszöm meg.


Mindkét termék csomagolása remek és mivel Yves Rocher termékekről van szó, ezért parabén mentesek és nagyrészt természetes összetevőkből állnak. Ami nekem külön bejön, az a testápoló csomagolása, mert a kupakját el kell fordítani ahhoz, hogy használni tudjuk, így utazó barát is.

A testradír csomagolása pedig egyszerű műanyag, a célnak megfelel.


A testápolónak zabos-tejes illata van, az állaga könnyed, krémes és gyorsan beszívódik. Ami nagyon tetszik benne az a hidratáló képessége, ugyanis tényleg jól hidratálja a száraz bőrt. Van hogy csak kétnaponta használom és nem is naponta, pedig nekem nagyon száraz bőröm van, például a The Body Shop ikonikus testvajait naponta kellett használnom, hogy rendben tartsam, csakhogy lássatok összehasonlítási alapot. A száraz bőrűeknek a fenti terméket csak ajánlani tudom.

A barackmagos testradírban apró radírozó szemcsék vannak és hihetetlenül finom barackos illata van. Heti kétszer szoktam használni és jól ellátja a dolgát. Gyakori használattal szebbé és egységesebbé varázsolja a bőrt, szóval nagyon örülök, hogy megkaptam ajándékba.

Ti szeretitek az Yves Rocher termékeit? Esetleg van kedvencetek tőlük?

Puszi, Eni
Post Comment
Megjegyzés küldése