Top Social

Cozy essentials

2017. november 21., kedd
Nem tudom, ti hogyan vagytok vele, de én nagyon szeretem a hűvösebb, esősebb időjárást így novemerben, amikor még nincs tél, de már a hideg ősz végén járunk. Emellett azt a tipikus filmes hangulatot, amikor a meleg pokróc alá bekuckózunk egy jó könyvvel és kávéval vagy forró csokival. Azt, hogy illatosgyertyát gyújtunk és szimplán csak hallgatjuk a szobából, hogy hogyan kopognak az esőcseppek a tetőablakon. Vagy, hogy a kályhában ropogó tűz mellé telepszünk és úgy nézünk egy filmet a családdal, netán engedünk egy nagy forró kádnyi vizet és belemerülünk.


A mostani bejegyzésre nem terveztem világmegváltó gondolatok átadását, pusztán néhány kép erejéig invitálnálak be titeket a kuckózós világomba. Szeretem megállítani az időt, leülni és csak élvezni egy kicsit az életet, kikapcsolódni, nem gondolni se a jövőre se a múltra, csak az éppen ottani, aktuális jelenre, önmagamra és arra, hogy a lelkem feltöltődjön a hétköznapi rohanásban.


Ti mivel szoktatok feltöltőtdni? Tudtok ajánlani nekem valami jó könyvet? Minden jöhet, ami nem túl nyálas vagy ijesztő :)

Puszi, Eni
2 megjegyzés on "Cozy essentials"
  1. Az első képeken mit olvasol? Nagyon szép az oldala *-* A Bogar Bárd meséi nekem picit csalódás volt :(
    Egyébként én most Kent Follet A Tűzoszlop c. könyvét fejeztem be, ezt a trilógiát mindig mindenkinek ajánlom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Gyűrűk urának a holland verziója. Anno kiselejteztek egy csomó könyvet a tanszékünkön, köztük a trilógiát is, úgyhogy lecsaptam rá. Azóta csiga lassú tempóban egy-egy fejezetet szoktam olvasgatni belőle ^-^

      Nekem igazából nagyon rövidnek tűnnek a mesék és kevésnek is. Megmagyarázhatatlan hiányérzetem támadt, miután elolvastam :/ Viszont Dumbledore kommentárjai kellettek bele, haha.

      Fülszöveg alapján abszolút ígéretesnek tűnik ez a trilógia, köszi! :D

      Törlés