Top Social

DIY - 2in1 szobadekorációs ötlet

2016. augusztus 7., vasárnap
Most kezdhetném azzal ezt a bejegyzést, hogy de régen volt DIY a blogon, ami igaz, de valamiért úgy emlékszem, hogy túl sok bejegyzés kezdődött így mostanában, hajjaj. Egyébként a mai poszt apropója az, hogy egyik reggel kaptam a fényt; nekem kreatívkodnom kell. Szóval kreatívkodtam.



Eredetileg nem volt ötletem arra, hogy mit alkossak, úgyhogy elnéztem a kreatív hobbiba, ahol szembetalálkoztam egy sima fatáblával. A belső hangom azonnal kapcsolt és meg is vettem az amúgy kb. 500 Ft-os terméket, mondván, hogy tök jó ennek mindkét oldalára tudok alkotni.


A dekoráció hozzávalói a következőek:

- Festékek (én matt feketét és fényes fehéret használtam)
- Ecset (a képen ugyan nem szerepelnek, de körmös ecseteket is alkalmaztam az idézet megfestéséhez, illetve a világtérképen a szélek javításához)
- Víz
- Valamilyen papír, amit a munkafelületünk alá tudunk tenni, hogy ne kenjünk mindent össze
- Sablonok

A sablonok elkészítését a fenti videóban megmutatom, ide csak gyorsan leírnám: elromlott a nyomtatóm, úgyhogy a laptopom kijelzőjére helyeztem egy vékony lapot és arra rajzoltam át a világtérkép formáját, meg a betűket. Ezután azokat kivágtam és vastagabb rajzlapra helyeztem, majd a rajzlapból kimetszettem az alakzatokat -micsoda megfogalmazás csak azért, hogy elkerüljem a szóismétlést, haha. 


A fatáblát két rétegben lefestettem, majd a sablonok segítségével felvittem a kívánt formákat és utána körmös ecsetekkel kijavítottam az esetleges hibákat. Az idézetet egyébként nagyrészt szabadkézzel festettem, azért néz így ki, ahogyan. 


Remélem, tetszett nektek a bejegyzés, meg ez a rendkívül egyszerű ötlet, ami szinte semmilyen kézügyességet sem igényel.

Puszi, Eni
4 megjegyzés on "DIY - 2in1 szobadekorációs ötlet"
  1. Milyen egyszerű de nagyszerű ötlet. :) Én most egy új nyaklánctartó parafán gondolkodok, és azt befesteni. Csak a lustaság... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D Pedig biztos szép lenne a végeredmény, de amúgy igen, élvezd ki a pihenést, amíg nem kezdődik a suli! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó kis ötlet! (: Lehet, hogy valami hasonlóba belevágok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Szerintem megéri, úgyhogy hajrá :D

      Törlés