Top Social

Max Factor Lipfinity Lip Colour ajakrúzs - 180 SPIRITUAL

2016. szeptember 7., szerda
Még anno Glamour-napokon szereztem be a Max Factor Lipfinity Lip Colour spiritual fantázianévvel ellátott ajakrúzsát. Talán jó egy éve lesz már, hogy beütött nálam valami, és elkezdtem nyitni az ajakkencék felé, annyira, hogy legszívesebben fölvásárolnám az összeset, vagy legalábbis amennyit a pénztárcám enged. Szóval ez is puszta ,,Miért ne?" alapon történő vásárlás volt, az 50%-os kupon pedig csak rásegített erre.



Eleinte jónak is tűnt, ódákat tudtam volna zengeni róla, főleg mert szeretem a mattabb végeredményt.

Na, de aztán jött a feketeleves. Úgy a harmadik-negyedik használatnál feltűnt, hogy egy-két óra után már apró darabokban válna le az ajkaimról. Egyszerűen undorító hatást keltett, töröltem is inkább le nyomban. Pedig úgymond betartottam az utasítást -már ha ezt lehet annak venni-, amit a doboz hátulján találunk, használtam a mellé passzolt hidratálót, olyan gyakorisággal, ahogy írták.

Nem mondanám, hogy ritka kincs a tökéletes, csodás hatást nyújtó folyékony matt rúzs, viszont a max factor ezen terméke egyáltalán nem tartozik közéjük.




Az állagával semmi probléma nincs, mint említettem és mint ahogy látható is, folyékony, könnyen kenhető és kezelhető, az applikátor is megfelelő. 

A hidratálót önmagában nem próbáltam, nem is hiszem, hogy fogom egyéb célokra használni, jelenleg már van egy biztos társam az Uriage ajakápoló képében, így igazából el se gondolkoztam azon, hogy így is próbára tegyem, ezért elnézéseteket kérem.



Maga a rúzs egy csodás nude árnyalatot kölcsönözne az ajkaknak... ha nem lenne a kis gikszije. Sőt az első használatok után még tartósnak is mondtam volna - egyik bizonyíték erre ezen szöveg alatti második kép, mutatván, hogy még kézmosás után is milyen makacsul ragaszkodik, másik pedig, hogy még az elején, nem viccelek, a fagyi evést is úgy tűrte, hogy csak na.

Úgyhogy igazából a mai napig nem tudom hová tenni ezt a rúzst, időnként jól teszi a dolgát, máskor meg nem, de sajnos az utóbbi szokott dominálni.




Természetesen olvastam véleményeket ezzel a termékkel kapcsolatban, tudom, hogy leginkább pozitívak a visszajelzések, és tényleg örülök, ha köztetek is vannak olyanok, akiknek bevált. Én sajnos a kisebbik, ,,nem vált be" tábort erősítem. Mindenesetre fogok még neki adni esélyt a bizonyításra, de semmiféleképpen sem venném újra. 

puszi, Szimi
1 megjegyzés on "Max Factor Lipfinity Lip Colour ajakrúzs - 180 SPIRITUAL "
  1. Én ezt a színt pont amiatt vettem meg, mert rajtad láttam Instagramon. Én nagyon szeretem :) Van már 2 színem ebből a Lipfinity ajakrúzsból otthon, szerintem a legjobb ja rúzsecsettel vékonyan építve viszed fel az ajkaidra, a vastag réteg bizony fog repedezni és leválni.

    VálaszTörlés