Top Social

Brugge és Oostende - Élménybeszámoló

2016. szeptember 11., vasárnap
Sziasztok!

Ahogy sokan tudhatjátok -főleg, ha követtek facebookon és instagramon- már Belgiumban tartózkodom kicsit több, mint egy hete és itt is maradok majd egészen január végéig, mivel egy szemesztert a Leuveni Egyetemen tanulok. 




Anyukámék nagyon aranyosak voltak, amikor felmerült a kiköltözés gondolata, hiszen autóval utaztunk át ide (kb 14 órás volt az út, a fenekemet is szétültem). Utána pedig maradtak még néhány napot az országban, így ellátogattunk Bruggebe és Oostendebe is. Hoztam néhány képet kedvcsinálónak, de szerintem a videó jobban visszaadja a látottakat.

Brugge egyébként továbbra sem a kedvenc belga városom. Másodszor jártam itt, de most sem fogott meg. Tény, hogy gyönyörű hely és egyszer mindenkinek el kell oda látogatnia, de annyi turista jár fel-alá, hogy az idegtépő tud lenni, sajnos. 






Veletek mi újság van? Hogy bírjátok az otthoni meleg időt? 

Puszi, Eni
2 megjegyzés on "Brugge és Oostende - Élménybeszámoló"
  1. Ah, azért én kinézetre nagyon szeretem ezeket a régi európai városokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, remek hely fotózni, ha az ember ki tudja kerülni a turistákat :D Csak azt nehéz xD

      Törlés