Top Social

Bomb Cosmetics tusoló vaj és szappan teszt, hogy mi?

2017. február 11., szombat
Sziasztok!

Már egy jó ideje ülök ezen a teszten, ugyanis még nyáron, amikor kiárusítást tartott a Bomb Cosmetics, rendeltem tőlük három terméket. Két szappant és egy tusoló vajat, az utóbbit csak azért, mert érdekesnek hangzott és mindig vadászom a tökéletes megoldást az extra száraz bőrömre.

Ma ezek a termékek kerülnek górcső alá.


Most próbáltam ki először ezt a márkát, ugyanis eddig nem tértem be Bomb Cosmetics boltba vagy garázdálkodtam a webshopjukban. Ha jól emlékszem a szappanok 600 Ft körül lehettek a nagy akciózások miatt, a tusoló vaj pedig 800 Ft körül.


Az Azure-i egek szappan, ahogy a leírásban is láthatjátok tömjén és ylang ylang illóolajjal rendelkezik. Sajnos a webshopjukban már nem találtam meg, úgyhogy esélyes, hogy már nem kapható. 


Még nyáron használtam el, nekem egy szappannak tökéletesen bevált. Igaz, őrült nagy habokat nem produkált, de nem is vágyom arra, amikor szappanról van szó. Kifejezetten puha termék és amit különösen szerettem benne, hogy nem hagyott maga után extra száraz érzetet, mint a legtöbb szappan szokott. Nálam ez volt a legnagyobb pozitívum. Az illata is rendben volt, bár még életemben nem szimatoltam ylang ylangot.


A Felhőfolyam szappan volt a másik választásom, ezt a terméket pedig kivittem magammal Belgiumba. Szantálfa és ylang ylang illóolajokkal rendelkezik. A webshopban is elérhető termék, úgyhogy ez még biztosan kapható és elméletileg relaxációra tökéletes az illóolajoknak köszönhetően.


Ez a szappan hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, mint a fenti társa. A legfontosabb nálam ugye az volt, hogy ne hagyjon extrém száraz érzetet maga után, szerencsére nem is hagy. A termék nagyon puha, könnyen meg lehet karcolni véletlenek folytán, normális mértékben habzik és jól tisztít. Rajtam az illata nem maradt meg sokáig, de ez engem személy szerint sosem foglalkoztat fürdőtermékek esetében. Az illata használat közben teljesen kellemes volt.


A harmadik termék, amit így első körben kipróbáltam a márkától pedig az Elveszett Paradicsom tusoló vaj volt. Ez a termék kakaó és shea vajból áll, illetve kókusz és kukui dió olajokat tartalmaz. A tusoló vaj elnevezést pedig onnan kapta, hogy tusolás során is lehet alkalmazni, ugyanis be kell masszírozni a bőrünkbe, majd leöblíteni. Ez a megoldás az olyan lustaságoknak, mint én kifejezetten jól jöhet, hiszen nem utólag kell testápolózni.

Bevallom, erre voltam a legkíváncsibb az összes termék közül és nagyon nagyon reméltem, hogy beválik majd nekem, de sajnos nem vált be. A termék 70 grammot tartalmaz és három hónapig jó a felbontás után, ami szerintem normális használat mellett pont el tud fogyni.

Nagyon puha, krémes és tényleg dugig van a jótékony vajakkal, a száraz bőrt pedig remekül és még annál is jobban hidratálja, mégsem lettünk barátok. És ez pedig annak köszönhető, hogy egy filmréteget képzett a bőrömön, körülbelül olyat, mintha sose akarna beszívódni, illetve a kezemről sem jött le egyszerűen az a rengeteg jótékony hidratáló anyag. Emiatt pedig például mindig oda kellett figyelnem, hogy előbb mossak hajat és utána használjam ezt, mert ha fordítva csinálnám, akkor a hajamra lerakódna egy csomó dolog, ami lehúzza teljesen. Továbbá az arcom ápolásánál is bezavart, hiszen nem tudtam könnyen eltávolítani a kezemről. Emiatt pedig csak a felét/háromnegyedét használtam el és a maradék termék sajnos rám romlott.

Nekem egyszerűbb akkor már kókuszolajat kenni a bőrömre, mint ezt a tusoló vajat használni, annak ellenére, hogy a hidratálásban nagyon a toppon volt, mivel legalább másfél napig tökéletesen hidratált volt a bőröm (ami hatalmas szó).

Egyébként esélyes, hogy majd még kipróbálgatok néhány másik dolgot a márkától, mert kifejezetten tetszik, hogy természetes összetevőkkel dolgoznak.

Ti próbáltátok már ezeket a készítményeket? Van esetleg kedvencetek a Bomb Cosmeticstől?

Puszi, Eni
Post Comment
Megjegyzés küldése