Top Social

MAC - Swiss Chocolate, Gesso és Fig 1 szemhéjpúderek

2017. március 25., szombat
Sziasztok!

Újabb MAC termékek véleményezésével érkeztem, még hozzá három MAC refill pan bemutatásával. Ha valaki esetleg nem tudná, hogy mik ezek az úgynevezett utántöltők, akkor annak gyorsan leírnám, hogy a MAC szemhéjpúdereit egyszerűbb változatban is lehet kapni, vagyis a mono szemhéjpúdereket csomagolása nélkül. Így egyébként olcsóbbra jönnek ki, mint a csomagolásukkal együtt.


Három matt árnyalatot szereztem be, balról jobbra haladva: Swiss Chocolate, Fig 1 és Gesso került hozzám, vagyis egy matt barna, padlizsán lila és hófehér. Három olyan szín, amik matt formában számomra alappillérei -lennének- a sminkkészletemnek. 

Mindegyik termék a cuki kis MAC-es "borítékocskában" érkezett, amik biztonságban tartják őket.


Na és akkor jöjjön a fekete leves, mivel azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon nem győzött meg a MAC a szemhéjpúdereivel. Ezek mellett még egy kilences paletta tulajdonosa vagyok, de azt se szeretem, ahogyan a fenti darabokat se.

És, hogy miért? A válasz nagyon egyszerű:


Ha nem nyomja bele az ember tökig teljes erőből az ecseteit, akkor nagyon halvány pigmentációt fog elérni. A fenti képek alapozóra készültek és applikátorral. A fehérből (Gesso) azóta se sikerült akkora pigmentációt előcsalogatnom, mint a képen, még ha nyolc évig építem is, viszont a barnának (Swiss Chocolate) meg a lilának (Fig 1) rájöttem a nyitjára és igenis teljes erőből kell belenyomni a szivacsos applikátort -az ecseteket felejtsétek is el. Annyira kemény a púder felülete, hogy az leírhatatlan... Illetve, ha sikerült erőteljesebb színt előcsalogatni, akkor azt körülbelül tíz évig tart elsatírozni. 

Akkoriban mikor megszereztem ezeket a termékeket, nem néztem meg élőben, így nem tudtam, hogy ennyire kemény a felületük, de mintha a betonból próbálna az ember színt elővarázsolni, igaz az nem mondható rá, hogy porolna, nem tud miből. Lehet, hogy van, akinek ez tetszik, de nálam sajnos leszerepeltek a fenti darabok, a puhább szemhéjpúdereket kedvelem, amikkel gyorsan lehet dolgozni. Emiatt például csak nagyon ritkán veszem elő őket, mert ezer évig tart, hogy normális színt nyerjünk ki belőle, majd el is satírozzuk. 

Nem tudom, hogy egyébként csak engem utálnak a MAC szemhéjpúderei vagy tényleg ilyen gyengék, esetleg én várok el tőlük túl sokat, mert youtubeon rendre dicshimnuszokat zengenek róluk, de nekem nem váltak be sajnos. 

Ti mit gondoltok a MAC-ről? Próbáltatok már szemhéjpúdereket a márkától?

Puszi, Eni
2 megjegyzés on "MAC - Swiss Chocolate, Gesso és Fig 1 szemhéjpúderek"
  1. Általában sosem a matt színeket dicsérik a youtubeon sem, hanem a Clubot meg ezeket, úgyhogy szerintem alapból a fényesek lehetnek maximum jók. Elég elkeserítő a végeredmény, ha már ennyi pénzt kiad értük az ember :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szatén finishű szemhéjpúderből könnyű jót gyártani... No mindegy, igen, elég szomorú, hogy ennyire nem működnek, de legalább továbbadom Nektek az igét. Amúgy a Sleek matt színei százszor jobbak, mint a fentiek :D

      Törlés