Top Social

ESTÉE LAUDER Pure Color Envy Sculpting Lipstick - IRRESISTIBLE

2017. április 4., kedd
Még anno Eni ajánlotta nekem - ki más :D - az Estée Lauder Pure Color Envy rúzsait, mert minden szempontból tökéletes viseletet tudnak nyújtani, úgyhogy nem állhattam meg, hogy ne szerezzek be magamnak egyet. Végül az Irresistible nevű árnyalatra esett a választásom. 




Már most az elején szeretném kijelenteni, hogy ,,ellenálhatatlan" - hisz már csak a neve is erre utal -, úgyhogy a többi az már csak az áradozásról fog szólni.



Először is kezdeném a csomagolással. A külcsínt mindenki látja, kék-arany színben pompázik - személy szerint nekem ez picit giccses, jobban preferálom a letisztultabb formákat, mint amit példának okáért a Mac vagy a Bobbi Brown képvisel -, de ez csak a borító. Viszont, ami az igazán lényeges, hogy mágneses, tehát tökéletes zárást biztosít - ez lehet fura, de valamiért szeretem a hangját, amikor összecuppan a két fél, picit olyan hatással van rám, mint a bubifólia, el tudnék vele szórakozni órákig.



Ahogy az elején már említettem, a 440-es, Irresistible fantázianévvel ellátott árnyalat talált nálam gazdára. Ebben a színben keveredik a hidegvörös és a melegbarna, kellő kontrasztot képezve. Tökéletes viselet hétköznapokra, picit hivatalosabb eseményekre, például én az összes vizsgámra felkentem előző félévben. 




Már csak a vizsgás élmények miatt is merem állítani, hogy roppant tartós. Pathológia vizsgámnál például négy órát vártam, hogy végre sorra kerüljek, de lazán bírta azt is. Evés-ivás nélkül persze tovább fennmarad. A kopása egyenletes, emellett nekem picit rózsaszínesebb árnyalatot hagy az ajkaimon utána, a lényeg, hogy viszonylag egyenletesen kopik.



Az állaga pedig eszméletlen. Nagyon krémes, csak úgy siklik az ember ajkán, viszont kellően könnyű vele dolgozni. A pigmentáltsága is remek, egyszer átmenni vele is bőven elég, de persze sosem árt a ráadás, hogy picit egyenletesebb legyen. Mindemellett nagyon kellemes viselni, egyáltalán nem zavaró, érzetre szinte fel se tűnik az embernek, hogy rúzs van az ajkain, ráadásul szárítani sem szárít. Viszont mivel krémes, meg ahogy Eni is említette a februári kedvencekes videójában, érdemes kontúrozni ajakkencék használata előtt, mivel egyrészt jobban kiemeli az ajkaink formáját. Másrészt, ahogy én azt másodjára sikeresen megtanultam - hisz tudjuk jól, hibáiból okul az ember -, hogy bizony krémesebb rúzst kontúrozás nélkül ne nagyon, hacsak nem a Joker hasonmás versenyre készülünk benevezni éppen.



A színe pedig mint látjátok nagyon szép, nagyon telt, engem a mustra emlékeztet picit, remek őszi szín, de azért minden évszakban megállja a helyét. 


Egy szó mint száz, remek termék, és biztos vagyok benne, hogy nem az utolsó Estée Lauder rúzs lesz a készletemben.

u.i.: Elnézéseteket kérem, amiért nem az eredeti, bontatlan állapotában fotóztam be, ugyanis egyszerűen nem bírtam magammal, muszáj volt kipróbálnom élesben. Remélem elnézitek nekem :)

Ti próbáltátok már az Estée Lauder rúzsait, termékeit?

Legyen szép napotok!
Puszi, Szimi
Post Comment
Megjegyzés küldése