Top Social

Banános-csokis harapnivaló - KUKTAKTA

2017. április 8., szombat
Sziasztok!

Mostanában rendesen megsokszorozódtak a Kuktaktás bejegyzések a blogon, de remélem, hogy nem bánjátok, azt, hogy néha recepteket is megosztunk veletek. Én személy szerint mindig örömmel nyerek inspirációt más ételes posztjaiból vagy Mit ettem ma? - videóiból, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy mindenki más is így van ezzel a dologgal kapcsolatban, mint én. 

A mai receptünk egyszerű, de annál nagyszerűbb. Újfent egy egészségesebb nasi ötletet hoztam, megint csak zabbal. Olyan vagyok, mint egy ló, nem tudok leszokni róla :D 



Az eredeti receptet itt találjátok angolul, az én változatomat pedig szokás szerint alatta, bár most sem változtattam meg sok mindent, hogy őszinte legyek, csak egy-két dolgot hagytam el vagy cseréltem ki.

Hozzávalók: 
- 1 és negyed bögre zab
- Negyed bögrényi egyéb magvak (én egyszerű müzlit használtam hozzá)
- 2-3 evőkanál méz
- 2 banán összetörve
- 1 tk fahéj
- néhány kocka fekete csoki feldarabolva ízlés szerint

Elkészítés:
Elkészíteni rettentően egyszerű, a múltkori vlog videómban egyébként ezt mutattam éppen meg nektek. Este az összetevőket egy tálban össze kell keverni, majd betenni éjszakára a hűtőbe (vagy két-három órára). Miután az megvolt, csak ki kell vennünk a már "összeért tésztánkat" és kis gombócokat formázni belőle, majd ez is mehet vissza a hűtőbe egy kicsit és lehet is már fogyasztani. 


Rettentően egyszerű ezt a nasit megcsinálni és mellé még egészséges és finom is, szóval nekem ez a recept most nagyon tetszett, főleg, hogy ez újfent egy olyan recept, amit bárki kedvére, könnyen variálhat bármivel. 

Remélem, hogy tetszett nektek!

Puszi, Eni
2 megjegyzés on "Banános-csokis harapnivaló - KUKTAKTA "
  1. Én is szoktam ilyet készíteni, csak teszek bele mogyoróvajat is és magvakat. :)

    A képek szuperek voltak.

    VálaszTörlés