Top Social

ASTOR - Skin Match Protect alapozó

2017. november 30., csütörtök
Még tavasszal vettem meg magamnak az Astor Skin Match Protect alapozóját, ami 24 órás hidratálást ígér és 18as SPF-el rendlekezik. Azóta már ki is ürítettem az üveget, szóval teljeskörű véleményemet olvashatjátok lentebb. 

astor foundation review 200 nude moisture

Először is azt kell mondanom, hogy a külsejére nem lehet panaszunk, masszív üveget kapunk a pénzünkért, ami nem törik akkor sem, ha a földdel találkozik -tapasztalat. Minden információval el van látva és kifejezetten tetszetős a minimalista stílus, amit képvisel. 

astor skin match protect foundation 200 nude review
astor moisture foundation

A termék egész napos hidratálást ígér, antioxidánsokban gazdag, továbbá természetes, bőrhatású a finishe. Bár több hidratáló összetevőt is tartalmaz, nem annyira gazdag az alapozó formulája, viszont az én érzékeny és száraz bőrömet nem szárította ki, továbbá nem is húzódott miatta.

Egy gyengébb, természetesebb, közepes fedése van, amit én kifejezetten szeretek és preferálok, szóval ott sem csalódtam benne. De emiatt hozzáteszem, hogy a komolyabb bőrhibákat nem fogja eltűntetni. A bőrömet hagyta lélegezni, nem fényesedett át túlzottan napközben, az egyetlen kis gond vele az, hogy estére láthatóan eltűnik a bőrről.

astor skin match protect foundation 200 nude review
astor 200 nude swatch

A 200-as Nude árnyalatot vettem meg anno magamnak a drogériában, mivel általában kettes mélység szoktam lenni, ha alapozókról van szó. Viszont, ahogyan a képeken is láthatjátok ez például nem a tökéletes szín számomra hiszen sötétebb. A mindennapos használatkor világosítottam rajta, nyáron pedig, amikor sikerült végre színt szereznem, akkor megfelelő volt önmagában is. 

Összességében: egészen jó alapozó, igazából teljesen átlagos, nem sok pluszt ad a bőrnek, de nem is károsítja azt, viszont a kedvencem nem lett, mert nem adta meg azt a plusz wow érzést, amit alapozó használatkor szoktam keresni. Egynek elment. 

Ti használtatok már Astor alapozót?

Puszi, Eni
2 megjegyzés on "ASTOR - Skin Match Protect alapozó "
  1. Én is ezt használom jelenleg. 100 as Ivory. Nekem még így is sötét, szóval világosítom De a nyári színemhez tökéletes volt. Nekem a primerével egészen jó. És még púderrel is fixálom. Ennyit megért. De legközelebb jó volna valami tartósabb. Legalább nem folyik le napközben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jessus, kínos egyébként, hogy a legvilágosabb színek is ilyen sötétek. A primerét még nem próbáltam, bár igazából ritkán használok primert. Örülök, hogy nemcsak én vagyok azon a véleményen, hogy egynek jó, de nem az igazi :D

      Törlés