Top Social

Snapshots #4

2017. december 10., vasárnap
Hogy repül az idő, már a negyedik Snapshots kerül ki. Ez a hét szerintem villámgyorsan eltelt, lelassulhatnának egy kissé a történések.




Eni


A szorgalmi időszakomnak hivatalosan is vége lett december 4-én, így hétfőn nem Debrecenbe vezetett az utam, hanem este Pestre utaztam be, ugyanis az éves karácsonyi partit hétfőre tették a cégemnél. A Kempinskiben ünnepeltünk finom ételekkel, zenével és tánccal. Mivel anyuval ugyanannál a cégnél dolgozunk (csak más márka képviseletében), így természetesen együtt jelentünk meg az eseményen és emellett kihagyhatatlan volt a közös selfie :D


Kedden és szerdán dolgoztam, pontosabban szerdán csak meetingem volt reggel, de mindkét nap elég eseménytelenül telt. Viszont, bár egy héttel korábban megkaptam már a Télapó ajándékait, azért gondoltam lefotózom nektek, hogy miket rejtett a csizmácskám. A Bellessence márkáról bevallom, hogy eddig még nem hallottam, viszont időközben utána olvastam. Az ő kínálatukban különböző ampullák találhatóak meg különböző bőrproblémákra fókuszálva. Az én Mikulásom egy adventi naptárral lepett meg, ami 24 ampullát rejt magában, minden napra egyet (bár hozzáteszem, hogy eggyel kevesebb érkezett a naptárban, ugyanis a torkos ajándékozóm az egyik üvegcsét kipróbálta magán :D). Ezek a szérumszerűségek remek kiegészítői a mindennapi arcápolásnak és a hidratáló előtt kell felvinni a bőrre. Eddig nekem nagyon tetszik mindegyik belőle és a plusz ápolás mindig jól jön a bőrnek.

A másik nagyobb meglepi, amit kaptam az egy körömlakkszett volt a Douglasból, ami 8 különböző körömlakkot rejtett magában. A lakkok elég alapszínek, de nem bánom, mert az ilyenek tényleg hamar elfogynak, két rétegben szépen fednek, tartósságra sincsen panaszom, eddig két színt próbáltam ki közülük és mindkettő nagyon tetszett. 


Csütörtökön Debrecenbe utaztam, hogy hivatalosan is leadjam az elkészült szakdolgozatomat. Mielőtt megijednétek, nálunk nem kell díszes fekete keménykötésbe köttetni, így az olcsó, de gyors megoldású lefűzést választottam. Lényeg, hogy már a tanáraimnál van :D Este, miután felértem a vonattal, beugrottam anya melóhelyére és megvártam, amíg végez, hogy együtt mehessünk haza. Mivel időközben csúnyán megfáztam, ezért anya főzött nekem teát. Ne járjatok úgy mint én, tessék odafigyelni magatokra, rendesen felöltözni és c vitamint szedni! 


Pénteket otthon töltöttem teljes szenvedésben. Eredetileg minigolfozni mentem volna egyik haverommal, de sajnos annyira gyenge voltam, hogy inkább lemondtam a vele való találkozást és csak tömtem magamba a c vitamint, illetve behoztam a sorozat lemaradásaimat. 


Szombaton dolgozni voltam, illetve mivel sikerült egészen emberire kikúrálnom magam, ezért elmentünk a barátaimmal a mostani Necc partyra az Akváriumba. Nem először voltam ott, most is kifejezetten jó volt a buli, végigtáncoltuk az éjszakát, de örültem volna, ha nem öntenek le háromszor sörrel pusztán azért, mert ennyire figyelmetlenek az emberek. Egyébként a hétvége elég lazán telt, végeztem egy kisebb érvágást a pénztárcámon, ugyanis ellátogattam a Pepcoba és többek között beszereztem kettő nagyon cuki párnahuzatot, a fent látható ,,zoknit". Emellett három Smashboxos termékre is lecsaptam, de azokra már nem a Pepcoban. A Photo Finish primer, illetve Always on Liquid Lipstick családból a Disorderly és a Baja Bound árnyalat jött velem haza.

Szimi

Megmondom őszintén, a héten nem igazán volt időm képeket lövögetni, mert bevállaltam, hogy 13-án elmegyek bőrgyógyászatból vizsgázni. Nem elég, hogy erre kellett (kell még mindig) tanulnom, még pluszba két zh-t is írtunk a héten. Az egyiket ezek közül az alábbi kép tökéletesen leírja:
Egy szó mint száz, nem volt semmi érdemleges a tanuláson kívül. Edzeni se mentünk el, mert eleve 6-ig szólt a bérletünk, újat meg már felesleges lett volna kiváltani, na meg úgyse tudnánk most már így az utolsó hetekben beépíteni az edzést.

Egyedül hétfőn hazafelé csináltam egy képet a főépület előtti feldíszített térről. Szerintem nagyon szépen néz ki így, és valahogy Lilit is, engem is egyfajta gyermeki öröm fogott el, mikor megláttuk a karácsnyi fényekbe borult fákat.


Szombat volt kicsit mozgalmasabb nap. Délután szüleimmel és Dáviddal beutaztunk Pestre, meglestük, de csak fél szemmel a vörösmarty téri vásárt. A vásárt azért nem jártuk végig, mert boltról boltra jártunk csak. Nekem alapból be volt tervezve egy ruha a Bershkából a jövő hét pénteki céges karácsonyi vacsorára, ahova Dávidot kísérem. Viszont ez apropóul szolgált arra is, hogy Dávid végre vegyen magának egy téli kabátot, mert csak annyit mondok, már jócskán elkélt neki egy új. Emellett beszerzett még pár dolgot, megvettük a maradék karácsonyi ajándékokat is, és Enivel is sikerült összefutnom picit a Bobbi Brown szaküzletben.


Oh, majdnem elfelejtettem, szombaton jött hozzám szüleim Mikulás is. Nagyon drágák, mert bár nem kértem semmit se, vettek nekem egy Asus laptoptartós hátizsákot, mivel az előző táskának kitört a fogantyújából egy darab. A hátizsákban az a jó, hogy így kevesebb cuccal tudok majd hazajárni, és nem kell külön egy hátizsákot és külön egy laptop táskát is hurcolásznom.

Este forralt boroztunk, már otthon. Ez a kis alkoholmennyiség olyan szinten elálmosított minket Dáviddal, hogy annyira maradt erőnk, hogy lefekvés előtt belenézzünk a Torrente első részébe.

Vasárnap, mily meglepő, szintén a tanulásé volt a főszerep.

Post Comment
Megjegyzés küldése