Top Social

Yves Rocher - Karácsonyi kollekció

2017. november 23., csütörtök
Október környékén érkezett a szokásos kis Yves Rocher törzsvásárlói kuponom az éppen aktuális ajánlataikkal. Ezen a lapon volt rajta, hogy november 13-ig, ha felmutatom a kupont és a törzsvásárlói kártyámat, akkor potom 3900 Ft körüli áron hozzájuthatok egy csomaghoz, amiben a 2017-es karácsonyi kollekciójuk egyrésze található meg. Mivel akkortájt fogyott el a tusfürdőm és amúgy is akartam új kézkrémet venni a téli időszakra, beugrottam egyik nap az üzletükbe és megvettem a csomagot. 

meseerdő gyümölcsei, hófehér vanília

Yves Rocher termékeket egyébként az utóbbi pár évben fedeztem fel és egyáltalán nem csalódtam a márkában, általában testápolós, fürdős dolgokat szoktam tőlük beszerezni, de volt már, hogy arckrémet is náluk vásároltam. Nagyon szeretem, hogy parabénmentesek a termékeik és az összetevőket fenntartható gazdaságból szerzik be. Emellett a törzsvásárlói programjukat nem győzöm újra meg újra kiemelni, kezdve ott, hogyha beregisztrálsz náluk, elhalmoznak egy csomó kismintával és emellett két-három havonta szoktak kuponos ajánlatokat küldeni a postán. A szülinapodkor pedig vásárlástól függetlenül mindig meglepnek valami aprósággal, azt már meg sem említem, hogy a vásárlásaid mellé gyakran adnak valamilyen mini terméket is (ősz elején például az új hidratálójukból osztogattak kismintát). 

meseerdő gyümölcsei, hófehér vanília
meseerdő gyümölcsei, hófehér vanília

Idén kettő limitált illatcsaláddal rukkolt elő a márka: meseerdő gyümölcseivel és hófehér vaníliával. A csomagban az előbbiből teljesméretű testápoló, tusfürdő és kézkrém érkezett, míg az utóbbiból egy mini kézkrém, illetve tusfürdő.

A csomagolásuk nagyon szép, ünnepi és mégis visszafogott. Nagyon tetszenek a kisrajzok és a színek is. 


A messeerdő gyümölcsei pont olyan illatúak, amilyennek hangzanak. Nem tipikusan karácsonyi illatról van szó, a vörös áfonya illata dominál a termékekben. Engem használatkor mindig fagyos erdei sétákra emlékeztetnek, amikor a bogyósnövényeken kint már megfagytak a vízcseppek te pedig lépkedsz a ropogó, friss hóban. 

A tüsfürdő megfelelően habzik, egy normális tusfürdő, annyi bajom van vele, hogy bár elvileg habfürdőként is funkcionál, nálam semennyi habot sem képzett, amikor úgyis kipróbáltam, de ez csak apróság. 

A testápoló enyhén rózsaszínes színű és nem hagy maga után ragacsos érzetet, emellett gyorsan beszívódik. Általában egy-két naponta használom, így tökéletesen karbantartja a bőrt és pihe puha érzetet hagy maga után. 

A kézkrém nem szívódik be annyira gyorsan, de szintén puha lesz tőle a bőröm, szóval megkapja az Eni által jóváhagyott címkét. 


A hófehér vanília illatú család pedig nem meglepő módon a vaníliás vonalba tartozik. Nem tipikus vanília illatúak a termékek, de nekik is van egy cukros, már már túl édeskés bukéjuk, amit én speciel nem szeretek. Igazából erre számítottam, a személyiségem általában nem igényli a cukorborsó illatokat. 

A tusfürdő hozza amit a fenti tusfürdő társa is hoz, ugyanolyanok a tulajdonságaik és sajnos ez sem megfelelő habfürdőnek. 

A kézkrém pedig ugyanúgy viselkedik, mint a meseerdős kézkrém, puha bőrt hagy maga után.

Összességében: a termékek teljesen megfelelőek, különösen a meseerdő gyümölcsei család tetszik nekem. Ha meglepnétek magatokat valami különlegesebb ünnepi illattal vagy mást, esetleg ajándékkísérőnek kell valami, akkor bátran ajánlom a fenti darabokat. November 13-a óta mindenkinek elérhetőek az Yves Rocher üzletekben, illetve a webshopban is.

Van most kedvenc karácsonyi kollekciótok bármelyik márkánál? Készültök már az ünnepekre?

Puszi, Eni
2 megjegyzés on "Yves Rocher - Karácsonyi kollekció"
  1. Gyönyörűek lettek a fotók! Mindkét illatra kíváncsi vagyok. :) Tavaly a körtés és áfonyás kézkrémet imádtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sajnos én a tavalyiakról lemaradtam, későn mentünk el a Leuveni Yves Rocherba barátnőmmel és már felvásároltak addigra mindent a belga lánykák. Szerintem tetszeni fognak a mostaniak is :D

      Törlés