Top Social

L'ORÉAL - Botanicals Korianderes sampon és balzsam

2017. december 7., csütörtök
Még anno, amikor megpendítették, hogy a L'Oréal új, természetesebb irányvonalon mozgó hajápolókat dob ki a piacra, én is nagyon bezsongtam tőlük. Tetszett az újdonság, hogy parabén- és szilikonmentesek, a csomagolás újrahasznosított anyagból készült és, hogy prémium hajápolóknak hirdették meg őket


Nyár elején úgy alakult, hogy egyszerre fogytam ki mind a samponomból, mind pedig a hajbalzsamomból, így amikor a drogériában jártam, miért ne alapon lekaptam a Botanicals családtól a korianderes, hajerősítő sampont és balzsamot is (egyébként kapható még hajmaszk és hajelixír is gyenge hajra). 2500 Ft körül mozog mindkét termék ára, ami elég drágának tűnik először, de nekem is és anyukámnak is olyannyira beváltak a termékek, hogy azóta a sampont már újra is vettük (a balzsam nem fogy olyan gyorsan). 


A csomagolásnál szerintem kijelenthetjük, hogy gyönyörű és minőségi, a sampon pumpás adagolóját nagyon szeretem, könnyű használni. Tetszik a letisztult, spa hangulatú design is, ami tükrözi a belsőt is. 

Vékonyszálú, gyenge és száraz hajam van, ami harmadik napra nagyon csúnyán leszokott lapulni és bezsírosodni. Anyukámnak is hasonló a hajszerkezete, amit még tudni kell, hogy míg én azelőtt háromnaponta, ő naponta mosott hajat. Viszont, amióta ezt a termékcsaládot használjuk mindketten kitoltuk a hajmosásunk napját egy-egy nappal, ami hihetetlenül nagy szó. Ritkán értünk egyébként egyet termékeket illetően anyuval, de ha mégis, akkor az azt jelenti, hogy az a termék nagyon tud valamit és ezt a korianderes termékcsaládot nagyon szeretjük.


A sampon egy átlátszó, folyékony sampon, aminek nem meglepő módon korianderes illata van. Ez használat közben érződik, de amúgy nem marad meg túlzottan a hajkoronában. A balzsam pedig testesebb, fehér krémre hajaz, nem húzza le a hajvégeket, mégis ápol, szintén nagyon jó. Bár erősen gondolkozom azon, hogy legközelebb inkább a szárazabb hajra való balzsamot szerzem be vagy a maszkot, mert a hajvégeim mostanában nagyon szárazak. 

A balzsam továbbá remekül tudja helyettesíteni a borotvahabot is, ha éppen kifogytunk volna a sajátunkból. 

Összességében: csillagos ötös, mindkét termék remekül bevált és bár ennek annyira nem örülök, tekintve az árakat, de egyik sem fogy rendkívül gyorsan és mivel úgy vagyok vele, hogy inkább kiadok többet egy minőségi termékre, minthogy sokszor vegyek olcsóbb darabot, ami annyira nem válik be, ezért az árát is elfogadtam.

Ti mit gondoltok a Botanicals családokról? Próbáltátok már?

Puszi, Eni
Post Comment
Megjegyzés küldése