Top Social

HAUL - Glamour napok, MUP, Yves Rocher stb

2017. április 11., kedd
Sziasztok!

Nos túl vagyunk a Glamour-napokon, bár nálam nagyon kevés dolog csusszant be, még annál is kevesebb, mint amiket a legutóbbi Glamour-napi és tavaszi kívánságlistámban olvashattatok. Mondjuk ennek az egyik oka az volt, hogy a Dm-ben nem volt az Alverdés szempillaszérumom, Yves Rocherba meg sajnos nem jutottam el. 

Ebben a bejegyzésben nemcsak a Glamour-napos szerzeményeimet láthatjátok, hanem kapott dolgokat is és úgy egy-két hónapja vásárolt termékeket is. Egyébként készült egy zsákmányos videó is a blog youtube csatornájára, amiben másfajta dolgokat is megmutatok, mint az itteni bejegyzésben, illetve swatcholtam is a termékeket. 



Amúgy szerintem rólam teljesmértékben elmondható, hogy tudatos vásárló vagyok, mivel nagyon ritkán halmozok fel termékeket otthon (kivéve, ha rúzsokról meg pirosítókról van szó, de az más tészta, szempillaspirálból sose találnátok nálam hármat, mert nincs értelme). 

Így ezek a kuponos napok sem szoktak megőrjíteni vagy túlzottan kiüríteni a pénztárcámat, de egyébként arra tökéletesnek tartom őket, hogy az ember lánya kipróbáljon egy-két újdonságot olcsóbban vagy megvegye a jól megszokott dolgait, amit amúgy is megvenne. Viszont például csak mert valami akciós, de tök felesleges, na azt nem venném meg.


Anyukáméktól több meglepi is várt itthon, amikor megjöttem az Erasmusról amikor -de régen is volt már. Többek között egy Clinique - Deep Comfort testápoló olaj, mivel anya tudja, hogy nagyon száraz bőröm van, az olajok pedig mindig jók és sokat tudnak segíteni. Eddig egyszer próbáltam ki, de akkor tetszett a termék.

Az Yves Rocher üzletében is törzsvásárló vagyok, mivel nagyon szeretem a törzsvásárló programjukat és hogy szülinapodkor kis meglepit is kapsz a kedvezményed mellé. Így került hozzám egy mini barackmagos testradír tőlük, aminek nagyon kellemes barack illata van és a radírozó képessége is jó. Hetente egyszer-kétszer szoktam használni és eddig nagyon bejött.

Amikor mentem kiváltani a termékemet, akkor vásároltam meg a Lipidpótló nagyon száraz bőrre való testápolóját a márkának, amit azóta használatra be is fogtam és eddig jól teljesít, pedig nekem tényleg sivatogasan száraz a bőröm.

Szintén anyuéktól várt itthon egy Douglasos hajpakolás még hozzá az Ultimate Shine pakolás, ami fénytelen, száraz hajra való. Nekem pont ilyen volt a loboncom Erasmus után, szóval anya mindig tudja, hogy mi kell éppen nekem :D Nagyon sok termék van ebben a "kismintában", amit kaptam és bár tényleg nagyon tápláló és fényes lesz a haj a használata után, szerintem az én vékony szálaimat nagyon elnehezíti a sok táplálóanyag, így annyira nem vált be. Kár érte, mert a termék rendben van, csak az én hajam ilyen rakoncátlan. 


Belgium óta elfogyott a sminklemosóm, így visszatértem a jó öreg Rival de Loop-os kétfázisú szemfestéklemosóhoz, amit szoktam használni. Nem tökéletes ugyan, sőt a vízállóspirálokkal nehezen boldogul, de ugyanannyira leszedi a sminket, mint eddig bármely általam kipróbált jóval drágább lemosók, szóval emiatt szoktam visszatérni hozzá. 

Próba szerencse alapján nem a Hélia-D-s micellás vizemet vettem meg, mint, amit szoktam, hanem szintén a Rival de Loop-tól választottam egy terméket, az érzékeny és száraz bőrre való tonikjukat, ami micellás technológiát tartalmaz. Ez a darab annyira nem vált be, a Hélia-D vagy a Garnier Micellás vize százszor jobb, szóval ha ezt elfogyasztottam, inkább a jól beválthoz térek vissza, de egy próbának egyébként nem volt rossz. Annyi a gondom vele, hogy olyan jól nem szedi le a sminket, mint a másik két márka termékei.

Még anyuval megvetettem magamnak az Evian márka Frissítő Arcpermetét, mivel egy külföldi youtubeosnál azt hallottam, hogy a MAC Fix+-ának a koppintása, amit erősen kétlek, mivel ez egy arcpermet, a másik pedig egy fixáló spray. De és ez egy nagy de, annak láttam értelmét, hogy az Evian ezen termékével is olyan szép pigmentációt lehet elérni szemhéjpúdereknél, mint a Fix+-al. Erről amúgy szeretnék majd egy összehasonlítós videót készíteni és eloszlatni a félreértéseket az arcpermetekről és fixálókról, mert sokan sajnos nem tudják, hogy melyik mire is való. 

A Make Up Plázától rendeltem néhány dolgot a szülinapomra, többek között sok Aura terméket, akkor került hozzám az Aura Prime me! bázisa, amit még tesztelgetek, szóval kiforrottabb véleményt sajnos még nem tudok róla adni.


Szintén annál a rendelésnél érkezett meg hozzám az Aura Shine Killer porpúdere, ami hű a nevéhez és tényleg kinyírja a csillogást az arcodon. Ennek ellenére vegyes a kapcsolatunk, szerintem az is marad, de szintén nem egy rossz termék, csak nem gondoltam végig rendeléskor, hogy aminek Shine Killer a neve, az lehet, hogy tényleg csillogás ölő. Viszont én szeretem, ha egészségesen fénylik az arcom, de ez csak preferencia kérdése.

Ugyanúgy ekkor vettem meg a Sleek Solstice Highlight palettáját, amit azóta is oda vissza imádok, mert gyönyörű és szépségesen pigmentált, elég erős a késztetésem arra, hogy további highlight palettákat is vegyek a márkától ezek után, aminek a pénztárcám már kevésbé örül.

Továbbá megrendeltem az Aura Face Contour palettáját Dark árnyalatban magamnak, ami az első hivatalos kontúr palettám és jól teljesít a kicsike, nem azt mondom, hogy kiemelkedően csodálatos és wohaaa hatást kell, de jól funkcionál és szinte mindig előkerül nálam, amikor sminkelek. 

Emellett anyukáméktól is kaptam szülinapomra meglepit a Smashbox Full Exposure paletta szeméjében, amit nagyon megszerettem annak ellenére, hogy a csillámos színek szerintem túl nagy csillámokat tartalmaznak. A paletta színösszeállítása nekem tökéletes, a matt színek pedig gyönyörűek (egyébként a csillámosok is, csak én a kisebb csillámokat preferálom a szemhéjpúderekben). Hamarosan majd jön róla teszt.


Emellett a MUP-ról rendeltem még néhány apróságot. Kettő BoarLine ecsetet, amik rettentően olcsók voltak az egyik egy korrektor/szemhéjpúder ecset, ami az 540-es számmal bír és szintetikus szálakból áll, 490 Ft volt egyébként és azt bőven megérte, mert jól működik. A másik pedig egy sima szemöldök igazító kefe, mivel a régi ilyen kefém már nagyon beszöszösödött, kellett az új. Ez az 508-as számra keresztelt darab egyébként és 390 Ft volt. 

Aztán még egy Aura termék került hozzám (Smejka, ha olvasod ezt a posztot, ez Neked köszönhető :'D) ez a termék egy egyszerű átlátszóra száradó műszempilla ragasztó és abszolút jól funkcionál.

Az utolsó termék, amit innen rendeltem még a Miyo márka Impressive Liner-e volt fekete színben, ugyanis elfogyott a tusom, ez 1000 Ft körül volt és szimplán csak bedobtam a kosárba. Jó döntés volt, egyébként, az egyik legjobb folyékony tus, amit próbáltam, nagyon szép feketére szárad és egész álló nap fenn marad. Annyi a furcsasága, hogy lemosáskor darabokban szakad le a bőrről, nem pedig csak úgy lefolyik, mint a többi tus szokott, de az megszokható. 


Ebayről is érkezett néhány rendelésem. Többek között egy műszempilla szett (az egyik pár hiányzik, mert fotózáskor éppen Sziminél volt), ezzel csak annyi bajom van, hogy túl hosszúak a pillák, szóval lehet, hogy megnyirbálom őket, haha. Amúgy azt a pár száz forintot megérte.

Továbbá végre beszereztem egy ecset mosást segítő terméket, csak nem ecsetmosó tojást, hanem egy szívecskét. Amióta meg van, sokkal gyakrabban állok neki ecsetet mosni és sokkal gyorsabb is a művelet, szóval csak javasolni tudom a megvételét. 

És egy nyaklánc is érkezett, ami az egyszerű, de mostanában divatos cipőfűző forma fém bevonattal a végén. Azt a 200-300 Ft-ot, amibe került megérte :D 


Glamour-napok alatt vettem meg az Ebelin sminkszivacsát, mivel a régim sajnos Belgiumban tönkrement és kellett egy új, mert nagyon szeretem. Igaz erre nem volt sajnos kupon, de kellett. 

Viszont már akciósan szereztem meg a Rimmel Wake Me Up uborkás szempillaspirálját, amit Szimi ajánlott nekem és szuper kis darab. Bár azt az uborkás illatot tök fura megszokni.


Emellett a másik két termék, amit ezek alatt a napok alatt vettem az Astor Skin Match Protect alapozója, ami száraz bőrre való, de eddig még nem ájultam el tőle. Illetve a Maybelline Fit me! korrektora is hozzám került a 10-es árnyalatban, de egyelőre ez se győzött meg. Majd rendszeres használat mellett jobban kiderül :)


Az utolsó néhány termék, amit még meg szerettem volna nektek mutatni az egy 8 db-os kabuki Jessup ecsetkészlet darabjai lennének. Ezekről is érkezik majd hamarosan teszt és ezt a szettet még Szimitől kaptam Karácsonyra meglepiként, amit itt is nagyon szépen köszönök neki, ahogy minden meglepit ^-^

Nos ez lett volna az én zsákmányos bejegyzésem, remélem, hogy tetszett nektek. Ha megosztanátok velem, hogy ti miket szereztetek be Glamour-napokkor annak nagyon örülnék, mindig jó, ha felhívják az ember figyelmét néhány új termékre.

Puszi, Eni   
 


4 megjegyzés on "HAUL - Glamour napok, MUP, Yves Rocher stb"
  1. Azt hiszem lassan mindenkinek én jutok eszébe erről az Auráról. Jó érzés. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ajánlom is a márkának, hogyha egyszer kollaborálna valakivel, akkor az te legyél a jövőben :D Én tuti felvásárolnám a dolgokat :D

      Törlés
  2. A Sleek Solstice a legkedvencebb highlighterem, szóval néha nekem is eszembe ötlik, hogy a többi közül is beszerezhetnék valamit, de hát pénz is, meg annyira tökéletes a Solstice színvilága, hogy minek törjem magam, úgysem lesz jobb:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, annyira szép paletta! És abszolút megértelek :D Nekem még az aranyosabb színnel ellátott párja -azt hiszem Cleopatra's kiss vagy valami ilyesmi a neve-, birizgálja a fantáziámat nagyon.

      Törlés