Top Social

Glamour-napi és tavaszi kívánságlista

2017. április 1., szombat
Sziasztok!

Már az idejét sem tudom, hogy mikor volt utoljára olyan kívánságlista a blogon, ami nem ebayes, haha. Viszont időről időre, amikor több új dolgot is szeretnék beépíteni a ruhatáramba, akkor szeretem végig gondolni, hogy tulajdonképpen mik is azok a darabok, amik hiányoznak onnan. Ilyenkor jön jól a kívánságlista írása, hiszen miközben nézelődik az ember, körvonalazódnak neki, hogy milyen színeket, fazonokat, mintákat szeretne és utána sokkal könnyebb rá is bukkanni a megfelelő darabokra a boltokban. 



Legalábbis nekem ez az elméletem. Egyébként Glamour-napozni sosem Glamour-napoztam túl intenzíven, mivel nem vagyok a "feltankolás" híve, ezért legtöbbször csak olyan dolgokat vettem, amiket használatra is be tudtam fogni. Az idei listám is így néz, ki, de azért gondoltam, hogy megosztom veletek azt is, hátha valaki rálel valamire, amire neki is szüksége van. Nálam mások kívánságlistái általában így működnek :D 


Kezdjük is akkor a Glamour-napi dolgokkal, ha már azt emlegettem. Sajnos kifogytam az alapozókból, így most szeretnék egy esetleg két új darabra lecsapni. Régebben tudom, hogy sokan szerették a Bourjois Healthy Mix alapozóját -többek között Szimi is ezt használja-, így gondolkoztam azon, hogy arra ruházok be, de olvastam, hogy megújult egy kicsit a formula és emiatt már nem működik olyan jól. Attól még felírtam magamnak, hogy mindenképpen lessem meg az állványon, mert lehet, hogy nekem mégis tetszeni fog. 

Krémmánián nézelődtem a Healthy Mix helyére más alapozó lehetőségeket és akkor bukkantam rá a Maybelline Dream Satin Liquid alapozójára, illetve a Dream Wonder Nude alapozójára és mind a kettőről csupa jót írtak azok, akik kommenteltek, így rájuk is szeretnék majd vetni egy pillantást. 

A korrektoromból is kifogytam és a Maybelline Fit Me korrektoráról jó véleményeket olvastam mostanában, így szeretnék beruházni rá. Ahogyan a Rimmel Wake Me Up szempillaspiráljára is, mivel tudom, hogy Szimi nagyon szereti, nekem meg kell egy új spirál. 

Már-már hagyománynak számít, hogy Glamour-napokkor veszek egy újabb adag Alverde Éjszakai Szempillanövesztő szérumot, amit én továbbra is nagyon szeretek, féláron meg bőven megéri. Idén még szeretnék az Yves Rocherba is elugrani, hogy megvegyem a Tündöklő tekintet golyós szemkörnyékápolójukat, ugyanis elértem a 22 éves kort és szerintem itt lenne az ideje, hogy a szemem környékére is jobban odafigyeljek, meg mert mostanában nagyon száraznak érzem. 

Szóval az én Glamour-napom körülbelül ennyiből fog állni, hacsak nem látok még meg valamit, ami nagyon, de nagyon megtetszik, de az majd a helyszínen kiderül.


A ruhatáram frissítését leginkább két fronton szeretném megejteni az elkövetkezendő időszakban. Az egyik rész az ingek és blézerek vonalán történne. Ugyanis április vége felé több cég is ellátogat majd az egyetemünkre, hogy találkozhassanak velünk végzős (én esetemben majdnem végzős) hallgatókkal azért, hogy mindkét fél szemügyre vehesse a másikat. Bár ezek nem hivatalos állásinterjúk és jelentkezések, de fontos a jó benyomás, hiszen lehet, hogy a leendő főnökeimmel fogok találkozni akkor és ott. Emellett próba interjúkon is részt kell majd vennünk meg önéletrajzot is be kell vinni nekik, szóval fontos a jó megjelenés, úgyhogy elő kell varázsolnom néhány business casual szettet. Egyébként ez a vonal mostanában elkezdett tetszeni, szóval az interjúztatások most duplán jó ürügyet adnak a vásárlásra. A Bershka és H&M oldalán találtam néhány szép inget és blézert, továbbá a Reservedben egy szép bomber dzsekit is, amikkel szintén sokat szemeztem az utóbbi három-négy hónapban.


A másik vonal, ahol újítani szeretnék az "alsó ruházatom". Mostanában nagyon megtetszettek ezek a mom jeans fajta nadrágok, mivel lezserek, de mégis tetszetősek és jól mennek a stílusomhoz. Emellett a magasított derekú farmerek és köztem a szerelem töretlen és megszakadhatatlan, így szeretnék még egy feketét venni, meg egy sötétkéket is és az utolsó képen látható szürke Reservedes naci is megfogott (a többi a H&M oldaláról van). Már egy ideje foglalkoztat a kertésznadrág, de csakis a hosszú verzióban és a fenti darabba egyszerűen beleszerettem, az egyetlen kérdés már csak az, hogy élőben a szélesebb csípömön hogyan mutatna, mivel a kantáros nacik és köztem mindig azaz egy bibi lép fel, hogy a "széles" alsótesttájamon túl szorosak... A két szoknya pedig azért került fel a listára, mert gyönyörűek, néha indok se kell. Na meg, úgyse jók már rám a szoknyáim :D


Cipő téren hál istennek akkora hiányt nem szenvedek, viszont be kellene ruháznom két üzletiesebb megjelenésűre. A Reserved oldalán találtam ezt a két topánkát és szerintem benézek majd a boltjukba, hogy élőben milyenek, mert kép alapján tetszenek. A Deichmann oldalán pedig a rózsaarany tornacipőnek csak szimplán nem tudok ellenállni, meg hát... egy jó és mindennapi tornacipőre mindig szükség van.


Kiegészítő, illetve egyéb kategóriában nem viszem túlzásba ezt a listát szerintem. Még Belgiumban tönkrement az Ebelines sminkszivacskám, de azóta se mentem el pótolni, mert Debrecenben olyan helyeken van DM, amerre nem járok túl gyakran, na majd Glamour-napok alatt. Emellett choker függő vagyok, de nincs olyan sok darabom, úgyhogy szeretnék még egy szettet beszerezni a Stradiból. Tavaly pedig sajnos eltörtem a napszemüvegem, így kellene egy esetlegkét újabb darab, a fentieket a H&M oldalán találtam, de nem kizárólagosan csak ott szeretnék nézelődni majd élőben.

Nos ez lett volna az én kívánságlistám a Glamour-napokra, illetve, arra, hogy a jövőben milyen darabokra is kellene fókuszálnom, hiszen nem szeretek halmozni és nem szeretném a nyolcadik fekete felsőt megvenni magamnak, amúgy sem ott szenvedek most hiányt.

Remélem, hogy tetszett nektek a bejegyzés, ha szeretnétek megosztani velem, hogy ti mostanában miket néztek, akkor annak nagyon örülnék!

Puszi, Eni
2 megjegyzés on "Glamour-napi és tavaszi kívánságlista"
  1. A Healthy Mix alapozót én is régóta nézegetem már, én is kiszeretném majd próbálni. A Fit Me korrektor viszont tényleg nagyon jó, bár inkább a szem alatti karikák fedésében jeleskedik. Bár topánkát nem igazán hordok, de a felső most tökre megtetszett. Blézert is régóta kajtatok, de még sehol sem sikerült találni színben, fazonban, árban tökéleteset :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper még egy pozitív megerősítést olvasni róla, köszi :D Nekem főleg arra kell, de arra nagyon, haha. Én is ugyanígy jártam azzal a lábravalóval, de majd élőben meglátom mennyire lesz kényelmetlen, vagy ne adj isten kényelmes. A blézer meg... ne is mondd, borzalmasan nehéz jót találni.

      Törlés