Top Social

AURA - Dark kontúrozó paletta

2017. november 16., csütörtök
Még tavasszal szereztem be magamnak életem első kontúrozó palettáját, méghozzá az akkor hazánkban még relatíve újnak számító Aura márkától. A kontúrozás, mint maga persze nem egy újkeletű tudomány, de engem a paletták valamiért mindig elkerültek.

aura contour palette dark teszt

A terméket egyébként Makeup plázáról rendeltem, ahol 2180 Ft-ért vesztegetik. Kétféle kontúrozó palettát árul a márka egy Fair nevűt, ami világosabb színekből áll és egy Dark-ot, amire végül az én választásom esett.

Világos bőröm van, de azért választottam a sötétebbet, mert képek alapján ebben egy icipicit hidegebb árnyalatúnak tűnt a legsötétebb kontúrszín, míg a másik palettában az is meleg barnának hatott. Kontúrozáshoz pedig legtöbbször a hidegebb tónus szokott a nyerő lenni. 

aura contour palette dark review
aura contour palette dark vélemény
Aura kontúrozó paletta dark
  
Ezeket a palettákat egyébként jó ötletnek tartom, különösen utazáskor tudnak jól jönni, hiszen van bennük púder, highlighter, bronzosító és csontosító szín is. Már rendeléskor tudtam, hogy a sötétbarna ("Heavy Sculpt") tényleg sötét lesz, de mivel bármit könnyen ki lehet világosítani, így nem tartottam tőle túlzottan. A púdernek szánt árnyalattal szoktam keverni és mindig úgy viszem fel az arcomra, ha kontúrozok.

aura contour palette dark swatches
aura contour palette dark swatches

A színekről azt tudom mondani, hogy a highlighter színt nem szeretem belőle, nem rossz, ha épp csak ez lenne nálam, akkor használnám, de nem az igazi. Igazság szerint ez az egész palettára igaz, a csontosító palettákkal való ismerkedésben első lépésnek megfelelő, de valahogy nem tökéletes, nem ájultam el tőle annyira.

A swatchokon is látszik, hogy pigmentáltságra nincs panasz, tartósságra is hozza azt, amit én egy ilyen árkategóriánál elvárok (délutánra már elhalványodik és estére teljesen eltűnik az arcról), elsatírozni is el lehet, bár dolgozni kell vele azért.

Szóval összességében, ha éppen csak ismerkedsz a csontosító palettákkal vagy próbálod kitalálni, hogy a kontúrozó őrület neked való-e vagy sem, akkor kísérletezésre tökéletes. Viszont, ha öreg harcos vagy, akkor szerintem érdemesebb egy drágább darabba invesztálni a pénzt, amihez gyakrabban fogsz nyúlni. 

Ti kontúroztok mindennap?

Puszi, Eni
2 megjegyzés on "AURA - Dark kontúrozó paletta "
  1. Én minden nap szoktam kontúrozni, de csak finoman. Arra nekem tökéletes a Catrice kontúrpúdere. Az eddig legjobban bevált darabom egy Lancome arc palettából van. használom még a MUR púderes és krémes palettáit is, azok is egészen jók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam régen mindig sötétebb alapozóval történt a kontúrozás, haha. Szerintem, akkor következő áldozatnak megnézem a Catrice dolgait, aztán lehet, egyszer a Lancomet is, bár mostanában a Smashboxnak nézegettem a palettáit és krémes szettjeit. Annyi a gondom, hogy olyan nehéz nem túl sötétbarna és hidegebb tónusú terméket találni itthon.

      Törlés